דילוג לתוכן דילוג לתפריט דילוג לחיפוש תפריט נגישות
1700-5555-03

שאלות נפוצות

  • מדוע צריך להרשם ולפתוח כרטיס לקוח?
    כל לקוח המבקש לבצע פעולות רכישה באתר מתבקש למלא כרטיס לקוח, ההרשמה כמובן לא כרוכה בתשלום.
    עם פתיחת הכרטיס הלקוח מתבקש למלא את פרטיו האישיים, וכן כתובת דוא"ל וסיסמה אישית. 
    הפרטים יישמרו במאגר הנתונים על מנת שלקוח לא יידרש להקלידם בשנית עם ביקוריו  החוזרים באתר.
    המאגר מאובטח והפרטיות מובטחת. לא ייעשה בנתונים אלה כל שימוש בלא ידיעת הלקוח.
  • האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי שלי באתר שלכם?

     

    האתר של אניפט  עומד בסטנדרט הגבוה בעולם בכל הקשור לרכישה דרך האינטרט.
    האתר מאובטח בתקן PCI , אשר קובע דרישות מחמירות ביותר בנוגע לשמירה של פרטי כרטיסי האשראי של הגולשים.
    סעיפי התקן מתייחסים לכלל הגורמים בתהליכים, ביניהם ניתור מפגעים, אבטחת אפליקציות, אנטי-וירוס, חומות אש (Firewall), וכו'.
    התקן מתעדכן אחת למספר חודשים ויש לעמוד בסעיפיו השונים בכל עת. ההמלצה שלנו, בכל קנייה באינטרנט, לא רק באתר אניפט  היא כי יש להקפיד לקנות רק באתרי מסחר אלקטרונים העומדים בתקן PCI.
     
  • היכן נשמרים פרטי כרטיס האשראי שהזנתי?
    פרטי כרטיס האשראי נשמרים במעין כספת מוצפנת ומאובטחת ברמה הגבוה ביותר. 
  • האם יצרו איתי קשר לפני החיוב?

     

    בוודאי, אניפט תמיד מתקשרים אל הלקוח לפני ביצוע החיוב ושליחת ההזמנה.
    יצירת הקשר עם הלקוח נועדה לאפשר ללקוח לשנות את ההזמנה שלו (כולל הוספה והסרת מוצרים), לוודא את הכתובת למשלוח ולתאם עם הלקוח את הזמן שנוח לו לקבל את המשלוח.
    למעשה כרטיס האשראי של הלקוח לא יחוייב כל עוד לא יצרו איתו קשר והוא אישר בפורש את ההזמנה גם בטלפון.
  • האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?

     

    בוודאי! על כל מוצר שנרכש באתר אניפט  הלקוח מקבל חשבונית מס כדין עבור כל המוצרים שהוזמנו.
    בחשבונית יפורטו המוצרים שנרכשו, כמותם ומחירהם כולל מע"מ. 
  • מה קורה אם אין את המוצר במלאי?

     

    האתר של אניפט  מתעדכן על בסיס יום יומי בהתאם למלאי הזמין ברשת, כך שברגע שמוצר מסויים אזל, הוא לא יהיה זמין לקנייה באתר.
    לעיתים רחוקות העדכון אינו מסונכרן  וקיים מחסור זמני במלאי שלא עודכן באתר.
    במקרה זה, הלקוח לא יחוייב בגין המוצר שחסר ולאחר יצירת קשר טלפוני עם הלקוח הוא יוכל להחליט אם להמתין עד למועד חידוש המלאי או לחילופין לבטל את ההזמנה.
  • באיזה דרכים ניתן לשלם על המוצרים באתר?

     

    באופן עקרוני התשלום הוא רק בכרטיס אשראי. אניפט  שומרת לעצמה את הזכות לקבל גם מזומן אך זה נתון לשיקול דעתה הבלעדי.
    במידה והלקוח מעונין לשלם במזומן הוא צריך לקבל לכך אישור טלפוני על כך לאחר ביצוע ההזמנה באתר והתשלום יעשה בפועל לשליח בעת קבלת ההזמנה.
     
  • לאיזה אזורים אניפט מבצעים משלוחים?
    המשלוחים נעשים לכל מקום בארץ.
  • האם מקבלים מתנה בכל קנייה?
    כמובן, בכל רכישה הלקוח מקבל מתנה המתאימה לסוג חיית המחמד שברשותו.
  • תוך כמה זמן אני אקבל את המוצר שהזמנתי?

     

    אניפט תעשה כל מאמץ לשלוח את המוצר כבר ביום ביצוע ההזמנה.
     
    במקרים שבהם כתובת המשלוח רחוקה מאזור המרכז ייתכן והמשלוח עד 3 ימים עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
    הלקוח יעודכן לגבי זמן הגעת המשלוח עוד לפני חיוב כרטיס האשראי ויציאת המשלוח אליו.
  • לא מצאתי מה שחיפשתי, מה לעשות?

     

    במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות בדוא"ל או בטלפון, אל שירות הלקוחות של אניפט .
    במידה ויימצא כי יש בכל זאת המוצר קיים ונמצא בזמן אניפט  תאפשר הזמנה טלפונית של המוצר ובהמשך אף תוסיף אותו אל האתר.
  • האם ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מזו של המשלם?
    אכן כן. אם הלקוח מעוניין לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליו לעשות הוא לעדכן בעת הרכישה בכתובת החלופית (שדה ייעודי בטופס ההזמנה) ואניפט תדאג לתאם את ההזמנה לכתובת החלופית.
  • כיצד נשלח המוצר אלי?
    כל המשלוחים נעשים באמצעות שליח ישירות אל בית הלקוח בהתאם לכתובת השילוח שצויין בהזמנה ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו טלפונית ללקוח.
  • האם ניתן לאסוף את המוצר מאחד הסניפים?
    בוודאי, יש רק לציין זאת בעת ביצוע ההזמנה.
  • האם יש מינימום הזמנה?

     

    לא, אך משלוח חינם לבית הלקוח מותנה בהזמנה מסכום מסויים ובהתאם לכתובת ההספקה.
    כך לדוגמא, באזור המרכז המשלוח חינם בהזמנה מעל 99 ש"ח. במידה והלקוח יזמין בפחות מ 99 ש"ח הוא יחוייב בדמי משלוח בסך 20 ש"ח שיופיעו בחשבונית הקנייה.
  • האם ניתן להחזיר את המוצרים או להחליף אותם?

     

    בוודאי, ניתן להחזיר או להחליף מוצרים תוך 14 יום מתאריך הרכישה בכפוף להצגת חשבונית.
    אניפט  שומרת לעצמה את הזכות לגבות את עלות המשלוח בעת ההחלפה שלא נובעת כתוצאה מפגם במוצר.
  • האם ניתן לקבל זיכוי כספי?

     

    ניתן לקבל זיכוי כספי כאשר ערך המוצר הוא מעל 50 ש"ח וכאשר לא מדובר במזון ו/או בתוסף תזונה.
    הזיכוי הכספי יעשה באותה הדרך בה הוא בוצע התשלום כך לדוגמא אם בוצע התשלום בכרטיס האשראי הזיכוי יעשה בכרטיס האשראי.
    אניפט  שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הלקוח בשיעור 5% מערך הרכישה אך לא למעלה מ - 100 ש"ח.
  • האם ניתן להחליף מזון שאריזתו נפתחה?

     

    ישנה אפשרות להחליף מזון גם כאשר אריזתו נפתחה. אניפט שומרת לעצמה את לזכות לחייב את הלקוח בגין המשלוח.
    ייתכן והזיכוי יהיה באופן יחסי במידה ונעשה שימוש של למעלה מ 10% מהמזון.